Result for "Klantentevredenheid"

Speelt fysieke post nog steeds een rol in de klantencommunicatie?

Speelt fysieke post nog steeds een rol in klantencommunicatie?

We vergeten wel eens dat e-mail, sociale media en sms'jes er niet altijd geweest zijn. Ondanks onze constante blootstelling aan digitale vormen van communicatie, speelt fysieke post nog steeds een belangrijke rol in de algemene communicatiemix. Wanneer gedrukte communicatie op het juiste moment en...
Waarom fysieke en digitale post naast elkaar moeten bestaan in uw mailing proces​

Waarom fysieke en digitale post naast elkaar moeten bestaan in uw mailing proces​

Digitale kanalen zijn voor bedrijven een rendabele en snelle manier om met hun klanten te communiceren. Ondanks de populariteit en groei heeft digitale communicatie de traditionele fysieke postverzending nog niet vervangen - aangezien sommige zaken nog altijd beter fysiek kunnen worden verzonden en...
Verbeter het eindresultaat via Multichannel-Communicatie

Verbeter het eindresultaat via Multichannel-Communicatie

Vandaag de dag verwachten klanten steeds meer van de services die ze aangeboden krijgen. Ook op het gebied van communicatie rekenen klanten er op om op diverse manieren in contact te kunnen treden met bedrijven; een website kunnen raadplegen of een email versturen, iemand telefonisch of via online...
Silo's doorbreken voor betere communicatie met klanten?

Silo's doorbreken voor betere communicatie met klanten?

Silo's in communicatieprocessen kunnen leiden tot ondoeltreffendheid en kan een impact hebben op de klantentevredenheid. Door centralisatie en automatisering kan de situatie omgekeerd worden.

Kleine wijzigingen die leiden tot grote groei

Het starten van een zaak gaat gepaard met uitdagingen en velen overleven de eerste drie jaar niet. In de VS, falen 25% van de kleine zaken binnen het eerste jaar, 36% falen tegen het tweede jaar en 44% faalt tegen het derde jaar.
Beheer uw Multichannel-Communicatie

Beheer uw Multichannel-Communicatie

Tegenwoordig zijn er zoveel manieren om met klanten te communiceren - briefwisseling, e-mail, sociale media en nog veel meer - dat het belangrijk is om de juiste multichannel strategie te hebben. Door de klanten te laten kiezen op welke manier ze gecontacteerd wensen te worden en door...
Subscribe to RSS - Klantentevredenheid