Result for "Klanttevredenheid"

Hoe u uw fysieke bedrijf kunt laten groeien in het digitale tijdperk ​

Hoe u uw fysieke bedrijf kunt laten groeien in het digitale tijdperk ​

Digitale bedrijven blijven sneller groeien dan de traditionele 'stenen' bedrijven. Toch is het nog lang niet gedaan met de fysieke aanwezigheid van bedrijven. Vanwege de aard van bepaalde bedrijfstakken, zullen stenen bedrijven nooit verdwijnen. Voor sommige sectoren is het zelfs een groeipool...

Hoe je bedrijf beter communiceert met OMS als ‘tussenlaag’

Klanten willen alleen relevante communicatie ontvangen, en dat via hun favoriete kanaal. Daarom communiceert een bedrijf simpelweg beter met een OMS als tussenlaag tussen de bedrijfssystemen en de outputkanalen. Volg je even mee?
gepersonaliseerde brieven versturen

Hoe overtuigend zijn jouw gepersonaliseerde brieven?

Overtuigen jouw gepersonaliseerde brieven nog wel? Lees hier hoe je je response rates pijlsnel omhoog laat schieten.
Geef uw marketingactiviteiten meer kracht

Geef uw marketingactiviteiten meer kracht

Vandaag de dag hebben klanten veel keuze en worden ze voortdurend gebombardeerd door bedrijven die via allerlei kanalen contact met hen proberen te zoeken. Om al dit geluid te overstemmen en een aanvaardbare return on investment te genereren, moet marketing impact hebben. Een manier om dat voor...
Hoe u zorgt voor een nauwkeurige klantcommunicatie

Hoe u zorgt voor een nauwkeurige klantcommunicatie

Alle bedrijven willen succesvol communiceren, wat betekent dat ze de juiste boodschap op het juiste moment en de juiste manier bij hun klant krijgen. Helaas is het in werkelijkheid vaak verre van eenvoudig om dit voor elkaar te krijgen. Bedrijven kunnen tegenwoordig op veel manieren contact hebben...
Wat is Klantervaring?

Wat is Klantervaring?

Volgens Forrester Research kan klantervaring (CX, customer experience) worden gedefinieerd als " de perceptie van klanten van hun interactie met uw bedrijf ". De hele reis van de klant - van het eerste contact tot en met de support na de aankoop - valt onder CX en duurzame relaties zijn gebouwd op...
digitale transformatie

Hoe digitaliseren de klanttevredenheid verbetert

Digitale transformatie is een van de ‘business buzzwords’ van het moment. Maar… je digitaliseert je bedrijf uiteraard niet omdat het hip is. Wel omdat het je onderneming helpt groeien. Dankzij digitale transformatie en technologieën verbetert de ervaring van je klanten : een van de belangrijkste...

Pages

Subscribe to RSS - Klanttevredenheid