Tools nieuwe werken

De sleutel tot het Nieuwe Werken? Ontdek deze onmisbare tools!

02/15/2019

Het Nieuwe Werken biedt eindeloos veel mogelijkheden voor werknemers én werkgevers, maar vraagt ook om de nodige tools. Ontdek ze hier! 

Werken waar en wanneer je wil, files vermijden en elke dag veel tijd besparen, wie droomt daar niet van? Het Nieuwe Werken biedt eindeloos veel mogelijkheden voor werknemers én werkgevers, maar vraagt ook om veel aanpassingen binnen bedrijven. Documenten moeten bijvoorbeeld altijd en overal beschikbaar zijn en dat vergt de nodige beveiliging. Hoe zorg je daarvoor als bedrijf? Neopost biedt verschillende veilige tools die je helpen om van de digitale revolutie binnen jouw bedrijf eindelijk een feit te maken. In dit artikel zetten we de verschillende oplossingen op een rij en wijden we je in tot de principes van het Nieuwe Werken.

 

Het Nieuwe Werken: snelheid en beschikbaarheid 

Het Nieuwe Werken draait vooral om snelheid en beschikbaarheid. Werknemers moeten overal ter wereld met één klik hun documenten kunnen opvragen en bewerken. Daarom moeten alle data overzichtelijk en veilig worden beheerd, bijvoorbeeld met behulp van Master Data Management van Neopost. Daarmee krijg je in een handomdraai een volledig en up-to-date overzicht van elke klant binnen één interface. Zo beschikken al je werknemers voortaan altijd over de juiste klantengegevens, of ze nu op kantoor zijn, in het buitenland verblijven of thuis werken.   

 

Alles digitaal 

Papier is verleden tijd volgens het Nieuwe Werken. Documenten digitaliseren is milieuvriendelijker en bespaart je bedrijf ook veel geld. Papierloos werken vraagt aanvankelijk wat inspanning van alle werknemers, maar biedt op de lange termijn alleen maar voordelen. Je houdt bijvoorbeeld altijd het overzicht over alle inkomende post en vermijdt zo achterstallige betalingen. Om je post te digitaliseren en workflows efficiënt te beheren, bestaat er trouwens een oplossing: Neotrax. Deze handige tool is makkelijk te integreren met je boekhoudpakket of ERP-systeem en digitaliseert al je facturen automatisch. Alle facturen zijn daardoor op één plaats digitaal beschikbaar voor alle werknemers, overal en op elk gewenst moment. Daardoor verloopt de communicatie binnen je bedrijf niet alleen sneller, maar kun je ook budgetten optimaal besteden.

 

De technologie neemt het over 

Met het Nieuwe Werken heb je minder rompslomp. Denk bijvoorbeeld aan workflows die veel efficiënter en sneller verlopen. In veel organisaties die het Nieuwe Werken nog niet hebben ontdekt, gaat bijvoorbeeld vaak ontzettend veel tijd verloren met postverwerking. Gelukkig biedt Neopost verschillende oplossingen om deze taak te automatiseren en te versnellen.

 

Met behulp van innovatieve apparatuur wordt uitgaande post sneller (en foutloos) verwerkt, zodat er meer tijd vrijkomt voor belangrijke taken. Heb je bijvoorbeeld al eens aan een frankeermachine gedacht? Dithandige apparaat frankeert alle post automatisch én goedkoper. Zo voorkom je een verkeerde frankering en weet je zeker dat iedere brief de juiste bestemming bereikt. Of wat dacht je van een automatische briefopener? Alle inkomende post wordt snel en zonder beschadiging geopend. Geen zorgen, privacy blijft gegarandeerd!

 

Ontdek snel alle oplossingen van Neopost om je document- en postprocessen efficiënter te laten verlopen. Daarmee zet je snel je eerste stappen naar het Nieuwe Werken!

 

Add new comment