Document delivery Portal

Ontdek hoe je veilig documenten digitaal kunt delen

05/10/2019

Over het belang van privacy is het laatste nog lang niet geschreven. Ook jouw klanten willen tegenwoordig weten dat je op een veilige manier omgaat met hun informatie. Daarom is het belangrijk om documenten altijd goed beveiligd met hen te delen. Gebruik je nog gewoon een gratis webbased e-mailservice? Dan loop je voortdurend het risico dat documenten in verkeerde handen terechtkomen. Hoe kun je gegevens dan wél veilig delen? Maak kennis met Document Delivery Portal van Neopost. Met deze betrouwbare software voor bedrijfscommunicatie deel je documenten met een gerust hart en zonder risico’s. Lees snel meer over de voordelen!

Documenten veilig delen met Document Delivery Portal

Document Delivery Portal (DDP) is een betaaldienst waarmee je documenten digitaal naar je klanten kunt versturen. Werken met deze krachtige, cloudbased oplossing is verrassend eenvoudig: je maakt je documenten op zoals je gewend bent en vervolgens kun je ze – zelfs met duizenden tegelijk – via DDP met één klik versturen naar de juiste persoon. Je kunt al je klantencommunicatie ook opslaan en elektronisch aanleveren via een centrale portal. In die beveiligde omgeving kunnen je klanten ze vervolgens zelf openen. Vertrouwelijkheid gegarandeerd!

De werking van DDP

Je kiest eerst je eigen Document Delivery Portal plan en vervolgens kun je je portal, inbox en e-mails personaliseren. Als je dat eenmaal gedaan hebt, kun je ook je klanten laten overschakelen op e-delivery. Ook dat, zo ga je merken, gaat snel en eenvoudig: je maakt gewoon een inbox aan voor je klant en stuurt ze hierover een e-mail met activatielink naar de delivery portal op het web. De klant kiest zelf een wachtwoord en stelt de gewenste taal van zijn persoonlijke inbox in. Nu kan hij alle documenten die jij naar hem verstuurt bekijken, downloaden, afdrukken en delen. De veilige portal met traceerbare documenten garandeert dat je gevoelige klantinformatie te allen tijde veilig is.

Andere voordelen van Document Delivery Portal

Document Delivery Portal biedt je bedrijf naast veiligheid nog talloze andere voordelen. Zo heb je de mogelijkheid om zowel het platform als je documenten aan te passen aan je huisstijl om zo een nog betere indruk op je klanten te maken. DDP is zowel apart verkrijgbaar als beschikbaar via OMS-500. Eenmaal geïntegreerd met OMS-500, zal DDP het beheer en het verzenden van je communicatie aanzienlijk makkelijker maken dankzij een volledige automatisering van de workflow.

Door over te schakelen van traditionele post of aangetekende brieven naar een beveiligd digitaal platform, bespaar je als bedrijf ook nog eens veel portokosten. Gedaan met papier, enveloppen, toner en postzegels dus. Met DDP kun je al je communicatie bovendien gemakkelijk traceren met behulp van document tracking en verificatie. Zo weet je precies wanneer een specifieke klant zijn portaal heeft bezocht en wanneer jouw documenten zijn bekeken of gedownload.

Wil je ook meer tevreden klanten dankzij de portal functies van DDP? Neem dan snel contact met ons op voor meer informatie over Document Delivery Portal. Zo ontdek je alles over het veilig verzenden van jouw documenten.

 

Add new comment