Customer Communication Management

Dankzij onze jarenlange ervaring en ons performante team van hoog gekwalificeerde ingenieurs en specialisten staat Quadient nu alom bekend om zijn expertise op het gebied van documentverwerking (Business Proces Automation - BPA) en het beheer van klantcommunicatie (Customer Experience Management - CXM).
Onze software stelt u in staat om overtuigende en gepersonaliseerde documenten te creëren en te verzenden naar de juiste ontvanger, in de juiste taal, op het juiste moment, via het ontvangstkanaal van zijn of haar voorkeur.  Vind hier de Prezi presentatie van Quadient, gepresenteerd tijdens het factuurcongres in Utrecht : “Flexibele, krachtige output management software is onmisbaar voor Omni-channel communicatie

Multi-channel document management

Output management software Impress Automate
Impress Automate

Intelligente Document Output Management

Automatiseer handmatige processen met betrekking tot het maken, verwerken en uitsturen van facturen, herinneringen, salarisstroken en overige documenten...
Leer Meer
GMC inspire
GMC Inspire

Een communicatieplatform voor performante bedrijven

GMC Inspire is een communicatieplatform dat het mogelijk maakt om op coherente en systematische wijze gepersonaliseerde berichten te communiceren naar...

Leer Meer