Hieronder vindt u de meest gestelde algemene vragen. Heeft u een vraag over een specifieke machine of software van Neopost? Kijk dan op eerst op onze hulp en support pagina. Daar vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen per product.

Hoe kan ik inkpatronen, enveloppen en andere supplies bestellen ?

Alle benodigheden zijn beschikbaar online via onze eshop www.eshop.neopost.nl . Verschillende producten zijn beschikbaar voor uw postkamer.

  • inkpatronen voor frankeermachines
  • enveloppen C4, C5, C5/6
  • onderhoudsproducten voor couverteersystemen
  • MSE toner voor uw printers
  • Kaarten en inktpatronen voor uw Evolis card printer
  • inktcartrigdes voor adresseersystemen
  • Plastic opvangzakken voor papiervenietigers

De inkt in de cartridge blijft zijn fluorescente eigenschappen maar een beperkte tijd houden.

De inkt in de cartridge blijft zijn fluorescente eigenschappen maar een beperkte tijd houden.
Op het moment dat de cartridge voor het eerst in de machine wordt geplaatst wordt deze tijd gestart en als de houdbaarheidsperiode van de inkt voorbij is verschijnt deze boodschap.
U kunt deze cartridge niet meer gebruiken en moet direct een nieuwe cartridge plaatsen om verder te kunnen frankeren. Ook op de verpakking van een nieuwe cartridge staat “Installeren voor: met een datum” . Let op! Neem de cartridge minimaal 1 maand voor de aangegeven maand aanduiding in gebruik.

Dit geeft aan dat de inkt ook op voorraad slechts beperkt houdbaar is!

Waar vind ik hulp en support van een bepaald product?

Alle informatie, handleidingen en de antwoorden op de meest gestelde vragen kunt u terugvinden op onze hulp en support pagina

Op deze pagina vindt u een overzicht van al onze producten en diensten met een link naar de betreffende support pagina. Heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik contact opnemen met Neopost?

Neopost kunt u bereiken via

Telefoon - 036-5496300

Onze frontoffice staat u op werkdagen van 09.00 - 17.00 graag te woord.

E-mail - informatie@neopost.nl

U kunt 24 uur per dag u vraag of opmerking naar ons mailen. Wij streven er naar om deze binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Er staat “GEEN AFDRUK” in mijn scherm

Dat klopt, dit heeft te maken met de tariefswijziging.

Oplossing:

  • Uw machine moet minstens 2 minuten van de stroom. 
  • Als u daarna de machine weer op laat starten, controleer of het nieuwe tarief erin staat door op de knop "het postzegeltje" te toetsen, dan moet er bovenaan staan Brief 01-2019. (NL brief tot 20 gram is 81 cent)

Dat klopt, dit heeft te maken met de tariefswijziging.

Oplossing:

  • Uw machine moet minstens 2 minuten van de stroom. 
  • Als u daarna de machine weer op laat starten, controleer of het nieuwe tarief erin staat door op de knop "het postzegeltje" te toetsen, dan moet er bovenaan staan Brief 01-2019. (NL brief tot 20 gram is 81 cent)