Hoe kunt u uw thuiswerkomgeving volledig digitaliseren?

Hoe kunt u uw thuiswerkomgeving volledig digitaliseren?

03/04/2019

Dankzij automatisering ervaren ondernemingen vele voordelen van de digitale transformatie van hun processen: tijdwinst, lagere kosten, geoptimaliseerde operationele efficiëntie, meer consistentie ... Wanneer medewerkers van thuis uit werken, gebruiken ze echter vaak nog altijd handmatige beheersprocessen. Het outputmanagement kan dan nog altijd tijdverlies betekenen en onnodige kosten met zich meebrengen. 

De voordelen van centralisatie en automatisering

De automatisering van de papieren en digitale klantencommunicatie verbetert zowel de interne werking van het de onderneming als de tevredenheid van externe belanghebbenden. Dankzij automatisering kunt u:  

  • de impact van uw communicatie maximaliseren met aangepaste, gepersonaliseerde en doelgerichte communicatie;
  • communiceren met klanten volgens hun voorkeur, via brieven of e-mail;
  • kosten besparen wanneer zowel de afzender als de ontvanger kiezen voor digitale communicatie;
  • tijdverspilling beperken door berichten te formatteren voor verschillende kanalen;
  • de communicatiegeschiedenis centraliseren, zodat alle gebruikers toegang hebben tot alle verzonden berichten

Dat zijn grote voordelen voor uw onderneming, ongeacht of uw communicatie enkel af en toe of bij specifieke transacties gebeurt, of frequent en in grote volumes. 
Het moet ook uw medewerkers ten goede komen, ongeacht waar zij werken, ook van thuis uit. 

 

Ambulante implementatie, voor alle communicatie 

Digitaal postbeheer maakt het mogelijk om de werkomgeving van uw medewerkers thuis om te vormen van een semi-digitale buitenpost tot een volledig gedigitaliseerd en geïntegreerd kantoor. Het maakt het mogelijk om informatie uit verschillende bronnen te groeperen binnen de onderneming en garandeert dat alle communicatie via het juiste kanaal wordt verspreid. 
Dit soort oplossing is ideaal voor ondernemingen die vinden dat doeltreffende multichannel-communicatie een geïntegreerde aanpak vereist en die op zoek zijn naar een manier om die communicatie onder één noemer te brengen met inbegrip van hun telewerkers en hun occasionele communicatie.  
Met de software voor het beheer van uitgaande post kunnen geautoriseerde gebruikers hun post rechtstreeks vanaf de computer verzenden, volgens de voorkeursmethode van de ontvanger. Dit systeem is de ideale oplossing voor collega’s die van thuis uit werken, omdat ze niet hoeven te printen, envelopperen en frankeren. 
Wat de digitale transformatie betreft, kan dankzij de tools een volledig geïntegreerde aanpak worden aangeboden voor de verschillende werkplekken en alle verzonden communicatie.  

Ontdek onze oplossingen

 

 

Add new comment