November 15th, 2018

Neopost breidt de beschikbaarheid van haar DDP-document delivery platform uit om andere bedrijven in staat te stellen hun communicatie snel en veilig te versturen

Document Delivery Portal

Neopost heeft per vandaag de beschikbaarheid uitgebreid van het Document Delivery Portal (DDP), zodat bedrijven de documenten die zij gewoonlijk per fysieke post of e-mail sturen, sneller en gemakkelijker kunnen aanleveren.

In tegenstelling tot verzending van geprinte documenten of e-mailbijlagen, biedt DDP een eenvoudige en snelle manier om documenten te uploaden naar een beveiligd cloud-gebaseerd documentportaal, waarbij de beoogde ontvanger per e-mail wordt geïnformeerd dat er een download voor hem klaarstaat.

Deze oplossing, waarmee boodschappen zonder enig tijdverlies of giswerk kunnen worden aangeleverd, was tot nu toe alleen beschikbaar als een optionele add-on bij de multichannel communicatiesoftware OMS-500, maar is nu voor alle bedrijven beschikbaar.

Met DDP kunnen bedrijven:

  • hun eigen, gepersonaliseerde Document Delivery Portal inrichten die past bij hun huisstijl
  • de impact van hun communicatie maximaliseren door relevante boodschappen mee te sturen met de e-mailnotificatie waarmee de ontvanger wordt uitgenodigd op zijn portaal te kijken
  • print- en portokosten verlagen door klanten de keuze te geven om documenten online te downloaden, te bekijken of af te drukken
  • het risico op zoekgeraakte documenten verlagen door de beveiliging van het portaal en de mogelijkheid om documenten te monitoren dankzij notificaties over de aanlevering

Voor meer informatie verwijzen wij u naar Product Page