Open Dagen 2015 - oktober 2015

14 woensdag Oct 2015 to 15 donderdag Oct 2015

Neopost - Palmpolstraat 5-9 - 1327 CA Almere

Nederland
data cleansing

 Gemiddeld 9% van de databases in Nederland bevat foutieve informatie. Dat is dus 9% van uw klantenbestand waarmee u niet in contact kunt komen...

Dankzij een nieuw softwareprogramma van Neopost met de naam Data Improver bent u in staat om de adressen van al uw contacten te controleren, met een gebruiksgemak zoals u nog nooit eerder ervaren heeft.

Het programma voorkomt onnodige uitgaven op geretourneerde post en biedt u de zekerheid altijd te kunnen communiceren met uw gehele klantenbestand. Op termijn profi teert u van grotere klantloyaliteit en zal de respons op uw berichten naar prospecten toenemen! Kom deze oplossing ontdekken, evenals onze softwareprogramma’s  voor het beheer van documenten, tijdensonze open dagen op 14 en 15 oktober in onze showroom in Almere. De inschrijving is gratis, profiteer hiervan!

 

1st Workshop : OMS-500 : zet de stap naar digitale facturatie, verbeter uw e ciëntie en bespaar op uw portokosten.

Klinkt dit als muziek in de oren? Met OMS-500 krijgt uw organisatie al deze mogelijkheden in handen! En zelfs meer. OMS staat voor Output Management Software, een programma dat u helpt om bijvoorbeeld uw factureringsproces te optimaliseren. Hoe? OMS-500 biedt u de mogelijkheid om uw documenten digitaal te versturen, naar gelang de voorkeur van uw klanten. Maar OMS-500 zorgt ook onder meer voor een intelligente documentopmaak, waardoor uw print outputs nog beter afgestemd kunnen worden op couverterteermachine met lezing als u de documenten per post wil versturen! Uw organisatie krijgt een nieuwe, gepersonaliseerde communicatiemogelijkheid en kan haar papiervolume op verschillende manieren terugdringen en zo besparen op kosten.

Woensdag 14 oktober 2015 en donderdag 15 oktober 2015 om 10uur en 14uur (45min)

2de Workshop: Track Inside: maak korte metten met verlies van pakjes of aangetekende zendingen in uw bedrijf!

Ontvangt u regelmatig in uw organisatie aangetekende zendingen of belangrijke documenten die zo snel mogelijk aan de juiste afdeling of medewerker overhandigd moeten worden? Worden er ook waardevolle pakjes – soms particuliere bestellingen van collega’s – bij uw receptie of in uw magazijn afgeleverd die niet verloren mogen gaan? Track Inside is de oplossing waarmee alle binnenkomende pakketten of belangrijke documenten worden geregistreerd en aan de hand van een barcode, intern gevolgd kunnen worden tot aan de uiteindelijke ontvanger. Binnen één gebouw of tussen verschillende sites, het maakt niet uit: met Track Inside kunt u probleemloos goederen intern traceren en risico op kostbaar verlies uitsluiten! Interessant? Kom naar onze open dagen en ontdek vrijblijvend tijdens een korte, algemene presentatie wat deze oplossing voor uw organisatie zou kunnen betekenen.

Woensdag 14 oktober 2015 en donderdag 15 oktober 2015 om 11uur en 15uur (45min)